Reklamacije
Reklamacije
- Napisao: Novateks
NOVATEX tim je svestan vaših prava kao kupaca i posvećeni smo unapređenju vašeg poverenja kada je u pitanju kupovina putem Interneta. Zbog toga smo rešili da postupak reklamacije maksimalno pojednostavimo, kako bismo vam u što većoj meri olakšali posao.
Bitna napomena:
Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda, kao kupac ste dužni da prijavite u roku od 24h od prijema robe. Primljenu robu ste dužni da proverite po prijemu i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem roku ispravimo. Ukoliko na proizvodu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, savetujemo da takvu pošiljku ne preuzimate.
Neispravna roba
U slučaju neispravne robe molimo Vas da nam pošaljete mail sa naslovom REKLAMACIJA na
NOVATEX posluje u skladu sa zakonima Republike Srbije i poštuje prava svojih kupaca. Ukoliko je roba u garanciji, molimo da prvo proverite servisnu mrežu proizvođača. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju. Naravno, molimo da čuvate originalna pakovanja.
Reklamacije na oštećenja u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje:
Nemojte potpisati prijem pošiljke.
Zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), definitvno odbijte prijem pošiljke, i javite se nama, radi utvrđivanja daljih koraka kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.
Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste zaključili da je došlo do oštećenja u transportu ili da ste dobili proizvod:
- koji niste poručili a nalazi se na računu
- koji niste poručili a ne nalazi se na računu
- koji ste poručili a ne nalazi se na računu
- koji je oštećen
- koji ne radi
- koji podleže garanciji bez garantnog lista
ili kome je istekao rok trajanja,
obavezno sačuvajte originalnu ambalažu, u kojoj vam je pošiljka isporučena.
Molimo da slikate oštećenu ambalažu i proizvod, i sliku pošaljete na email adresu
Ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i vašim kontaktom.
Zamena veličine i boje
Ukoliko se radi o odevnim predmetima, moguća je zamena za veći ili manji broj kao i zamena za drugu boju. U ovom slučaju postupak je sledeći:
Pošaljite nam proizvode nazad
Doplatite poštarinu za ponovno slanje - kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu telefonom ili na email adresu
Kada primimo vraćeni artikal i vašu doplatu za poštarinu, šaljemo vam zamenjeni artikal
Ipak sam se predomislio
Ukoliko niste zadovolnji nekim artiklom (iako se ne radi o kvaru), možete ga zameniti pod sledećim uslovima:
- Da nije prošlo više od 14 dana od kako smo vam ga poslali
- Da nam ga vratite nekorišćenog, u originalnom stanju, u orginalnoj ambalaži, sa svom propratnom dokumentacijom.
Potrebno je da doplatite razliku u ceni (ukoliko je ima) i poštarinu za ponovno slanje - kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu telefonom ili na email adresu
U tom slučaju dobićete od nas mogućnost da umesto vraćenog proizvoda dobijete neki drugi, po vašem izboru. Uveravamo vas da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.
Pravo potrošača na odustanak od ugovora
Dokumentacija koju šaljemo
Kompletnu dokumentaciju – račun, Ugovor na daljinu, Obrazac za odustanak od ugovora, Obaveštenje u slučaju povrata robe u zakonskom roku i Obaveštenje o pravima I obavezama potrošača – cenjenim kucima šaljemo putem e-mail-a u elektronskoj formi.
Iz navedenog razloga molimo cenjene kupce da pri popunjavanju porudžbenice obavezno unesu validnu e-mail adresu na koju će stići dokumentacija. Isporuku vršimo putem partnerskih kurirskih službi. Slanje prethodno navedene dokumentacie nastupa po dobijanju izveštaja kurirske službe da je roba isporučena na željenu adresu, u razumnom roku (do 48 sati nakon dobijanja potvrde od strane kurirske službe).